Hotel Pastarvata Enina Kazanlak Bulgaria

Inițial doream să stăm la o pensiune, gândindu-ne că sigur ieșim mai ieftin, dar fiindcă ne-am trezit destul de târziu (cam cu o lună înainte) multe din cele care ne plăceau ca aspect și ca preț erau deja luate. Și uite așa una dintre noi a zis *hai să ne uităm și la hoteluri* și astfel l-am găsit pe Păstârvata (adică păstrăvul), un hotel de 3 stele meritate aflat în micul sătuc Enina.

Enina se află cam la vreo 4-5 km de centrul Kazanlâkului, dar partea faină este că ajungi din sat în oraș pe lângă câmpurile de trandafiri și de maci. Era o plimbare plăcută. Revenind la hotel, fiind în perioada festivalului cazarea a costat 40 euro/noapte de cameră. În mod normal e 30 de euro camera dublă cu duș cum am avut noi. Dar a fost ok, mai ales că ne-au permis să nu le plătim garanție.

Deși inițial ceruseră să le virăm jumătate de sumă, au fost foar înțelegători când le-am povestit cât m-ar costa pe mine să le virez 80 de euro. Și deși le-am blocat 2 camere, m-au rugat doar ca în fiecare săptămână să le dau câte un mail să le spun ca totul e ok și că nu ne-am răzgândit. Și am făcut întocmai.

Și când am ajuns, am nimerit o tanti la recepție numai lapte și miere. Văzând că știm ceva bulgară deja nu mai putea de fericire, a scos programul festivalului, a scos și o mică hartă și a început să ne explice de zor pe unde trebuie să mergem și ce e bine să nu ratăm în vizita noastră. Așa ghid nu am mai văzut de mult! Și-a lăudat bine zona și ne-a ajutat să ne orientăm.
Camera noastră, prima de la etajul 1.
Vedere către balconaș.
Balconul ne oferea o superbă priveliște către grădina hotelului și către natură. E tare frumos să te trezești dimineață și să vezi atâta verdeață. Plus un susur de apă lin + niște păsărele, ce să mai liniște și pace departe de agitația unui oraș mare. Nu am regretat alegerea deloc.
Lobby bar. Apropo netul mergea bine și în camerele noastre, nu trebuia să stăm jos în hol. Acum nu știu sigur dacă este semnal în tot hotelul, dar partea bună e că aveți wi-fi gratis.
Tot la lobby bar
Intrarea în hotel
grădina hotelului, unde luam micul dejun.
Prin zonă zburdau și păstrăvii în bazinele lor și apa aceea susura ca și cum ar fi fost un pârâu de munte prin zonă. Efectul era unul bun în orice caz.
ieșirea în grădină. Seara am văzut că era plină terasa. Nu știu dacă doar de oaspeții hotelului, mai ales că era singura locație cu pește proaspăt. Păcat că noi 4 nu eram cu peștele și nu am încercat să vedem cum se prezintă restaurantul hotelului.
Aveam și o briză ce adia pe acolo încât ne simțeam puțin ca la mare. O piscină de mai avea și era hotelul perfect pentru o vacanță.
Privind către camere. Nu toți erau matinali precum noi.
Pregătindu-ne să fugim la Festival, mai precis la culesul trandafirilor.
Ne-am simțit tare bine la hotel. Și îl recomandăm cu drag și altora care ajung pe acolo, mai ales pentru că au staff tare prietenos și zâmbitor. Mi-a plăcut să stau de vorbă cu ei și ei s-au bucura să vadă că sunt și turiști români.

Pentru contact îi găsiți la pastarvata@mail.bg. Vă vor răspunde cu drag!

Comments

Roxana said…
Chiar a fost fain hotelul! Si noi ne-am simtit super bine, asa ca il pot recomanda si eu din toata inima pentru cei interesati.
Vlad said…
Misto hotel. Mai ales cand e unul linistit si cu lume civilizata.

Asta ma atrage (inca) la bulgari... ca nu este galagie multa.
@Rox - da și eu am fost tare plăcut impresionată de hotel și mai ales de personalul de acolo.

@Vlad - Da, tare fain. Și mai ales că era liniște pe acolo. Veneai obosit după o zi de bântuit pe coclauri și adormeai instant.